CHRONICLES: Update Entri 5 Small Grey Outline Pointer

29 December 2011

Update Entri 5

Hey yeah. Wasup semua. Semoga dalam keadaan yang menggumbirakan. hoho! Update kali ni takdelah special untuk tahun baru pun. Saje je nak update yang baru. Haha! Okay-okay walaucane pun aku nak ucapkan Selamat Menyambut Tahun 2012. Semoga tahun tersebut adalah luck aku dan korang semua kay. Pastu aku nak cite sikit pasal 2011 ataupun aku nak summarize kan ape yang aku hadapi sepanjang mase 2011.

Goodbye 2011 !
Source: Google Image


Awal tahun 2011, aku menjalani pembedahan yang aku rase sangat mencabar bagi aku. Operation ape? biarlah membe-membe aku yang tau. haha! Suspen bukan. Dalam masa tu aku tak buat ape-ape. Even study pun aku tangguh. Study yang aku suke pun aku tangguh lagi lah kalau nak kerje. Memang malas lah aku. Lebih kureng 3 4 bulan aku cuti beb. HAHA.

Pastu kan, aku sambung balek study. Ramai sebenarnye tak tau aku ni pelajar matrikulasi. Yelah, tak femes kan. HAHA. Bile orang tanye aku jawab lah. Aku sambung kontrek setahun dengan matrik tuk study. Dengan azam keramat yang baru aku nak study betul-betul time tu. Tapi hampeh. HAHA. sengal kan aku? haha. Mase aku sambung pun aku senyap-senyap je. MALU. Aku ni macam repeater je kan. huhu. (ramai budak matrik ingat aku sebaye diorang haha!)

Aku punye semangat nak belajar tu setengah sem je. Mase 1st ujian pertengahan semester je aku semangat. Cuti balek raye je hari tu aku dah malas dah. Final hari tu pun aku tak dapat buat betul-betul. Result pun dah keluar. syukur alhamdullilah dapat cukup makan. Kalau pointer rendah diorang cakap kene buang atau pun masuk Program dua tahun. Ishh tanak lah. kawan-kawan aku semua dah pegi jauh.

Sekarang ni 20 persen last sem dekat matrik dah habes. Aku tanak maen-maen tapi aku suke maen. Cakap solo adalah terbaek untuk study tapi suke usya orang. Nak study tapi setiap malam muvi. ape na jadi lah kan. HAHA. Mudah-mudahan tahun depan, 2012 aku ke, korang ke, sape-sape lah kan, sentiasa menjadi kesihatan tu perkara yang utama. Kalau korang sakit ape pun tak boleh. betul ni tak tipu.


p/s: tipu itu berdosa.