CHRONICLES: Update Entri 6 Small Grey Outline Pointer

31 December 2011

Update Entri 6

Selamat Menyambut Tahun 2012 !! Yeahh!! Kalau dulu mase budak-budak bende yang paling aku suke time sekolah lah. Masing-masing nak tunjuk baju baru. HAHA. lawak lah. Tapi aku tak berape suke pakai bende baru sangat. Korang pernah dengar tak istilah "old school is better." HAHA. Alah, macam kasut ngan seluar, kalau koyak lagi kotor lagi lah stylo. HAHA.

Kasut Busuk!
Source: Google Image.


Okay tak suke lah tulis panjang panjang, tapi melengahkan mase dan tenaga itu adalah seronok. (melengahkan perkara yang wajib adalah rugi!) tetibe. HAHA. Okay kite terus ke motif tulisan giler ni, sempena tahun baru aku pun ade azam baru jugak macam korang. Tanak azam biase-biase je. Kalau korang nak tau azam aku tahun ni aku akan cube jadi budak baek yang cool dan hensem dan tidak keras kepale. Bape banyak dan ler. (Kalau korang perasan kenape aku beriye sangat tulis entri ni kan?) er.

Aku rase cukup lah sampai sini. Tapi kan, aku tak puas hati lah kenape aku beriye tulis entri tahun baru ni. (Kalau korang perasan lah kan entri ni beriye lah.!)



P/s: Jangan baca lah. HAHA!