CHRONICLES: Update Entri 4 Small Grey Outline Pointer

15 December 2011

Update Entri 4

Salam Sejahtera kepada semua. First sekali, thanks banyak-banyak kerana sudi baca. Tak baca pun terima kasih. Sebenarnye aku malu nak share-share ni. Tapi dah tak tahan lagi, terpakselah share kat sini. Okay, entri kali ni aku nak cite bende yang aku dah lame usya ni. hehe. Teke ape die. Die hot, stylo, bergahaye(bergaye penuh bahaye), dan seksi. Pakej lah beb. HAHA

HAH! ni lah die. Aku COP biru!

Semart bukan henset ni. Henpon flip-flip yang diminati ramai. Aku cube cari kat Malaysia ni. Setakat ni tak jumpe lagi. huhu. Aku cari kat internet "diorang"(google and yahoo answers) cakap ade. Macam takde je. Kene pandai cari kot. Kalau korang perasan, henpon ni ade lampu-lampu LED yang lawa. Kalau tengok dalam gelap bes kan? HAHA. Takde keje!

Aku COP hitam!! HAHA

Yang ni pun satu lagi spesies yang aku minat! PEH. Ape barang touch screen. Flip-flip lah bes. Ade lampu-lampu tuuu!. HAHA. Kalau korang nak tahu, Gamba first tu LG Lollipop. Gamba yang next tu pulak LG Lollipop 2. Kalau nak taw info-info yang lebih lanjut, korang googling lah ye. NO SNORKLING. betul tak spelling ni? HAHA.

P/s: Sape yang tau pasal ensent ni kat Malaysia bagitau lah ye.
Source: Google Image.