CHRONICLES: Update Entri 3.0 Small Grey Outline Pointer

09 December 2011

Update Entri 3.0

Asalmualaikum sume. Semoge ceria2 selalu. hiks. OKay tanak lah intro panjang kan. Entri kali ni pasal bende-bende atau pun perkare yang kite kurang minat. Dalam kate laen perkare yang kite tak suke dan benci melakukan atau menghadapi sesuatu situasi. Masalahnye sekarang ni, kenape aku beriye sangat tulis bende alah ni.!@#$%. HAHA. Setiap orang ade perkare yang die betol2 minat ataupun menyampah. tak suke.

Semat duh
Sumber: Google search.



Same jugak macam aku. Agak banyak jugak bende yang aku suke dan tak suke dan suke dan tak suke dan macam macam lagi. haha! "bape byk da". Update kali ni aku nak cite bende yang aku tak suke. Okay antaranye makan ubat.Bende ni memang easy, tapi melecehkan. Kadang-kadang aku lupe nak makan sebab konon-konon busy sangat. "banyaklah." haha. Pastu bile jumpe doktor lak still tak baek-baek lagi. Bile doktor tanye "awak habeskan ubat antibiotik?" aku pun jawab "ye". dalam hati ye lah pulak!! haha!

Itu baru satu. Ade lagi. Bende yang aku tak berape suke dan aku rase sume orang macam tu kot ialah "apabila internet slow gile ba!@" haha!. Benci giler lah. Nak download pun susah kalaw slow-slow ni. Aku biase bukak youtube. So streaming kalau perlahan xbes lah kan. Bile internet slow ni biase nye aku men game jelah. Malas nak online-online ni. HAHA. Ini baru sikit aku citer. Nanti citer lagi. Tak bes lah entri panjang-panjang. cepat bosan nanti. HAHA. Aku taw orang yang bace ni (kalau ade) msti cakap "peduli ape aku!" haha.. Dah lah setakat ni. Trimas bace repekan aku ni.