CHRONICLES: Update Entri 3.1 Small Grey Outline Pointer

11 December 2011

Update Entri 3.1

Salam kepada semua. Harap korang yang baca ni sentiase sihat dan ceria selalu. hiks. Kalau korang perasan, title untuk entri ni ade point lak. Macam version version gitu. Haha. Tapi aku tau, korang bukannye kesah kan. Tapi aku kesah. Haha. Macam biase tanpe membuang mase dan tenage, ini update tuk version Entri 3.0. Haha.



Okay, seterusnya ini antara perkare atau bende yang akan aku categorize kan sebagai bende yang aku kurang minat:
1. Lagg time men game
Kalau bende ni berlaku, aku tak taw lah. Kadang-kadang kene restart PC or laptop tu. amat melecehkan bukan? HAHA

2.Kene Stun dalam DOTA ALLSTAR.
Korang kalau kene stun 2 saat pun boleh mati taw tak. Sebab aku noob. Mane pawer men DOTA. Feeder! HAHA

3.Ade orang berbual-bual time aku menonton wayang.
Memang tak bes kalau ade orang sebelah ke belakang ke depan ke berbual time aku tengok wayang. Lagi-lagi time klimaks, boleh pulak ajak aku bebual. Kalau tak pun bunyi enset time tu. Adoyai. HAHA. Baleng popcorn baru taw.

4.Cerite yang takde hepi ending.
Bile tengok movie ke mesti aku harap bende yang bes berlaku. Tapi cite-cite yang biasenye boleh tension kan orang, cite jenis sedih-sedih ataupun cite-cite yang bersiri pastu last-last sedih jugak.
Takbes duh! HAHA.

5.Asap Rokok.
!@#$%^ (tak taw nak cakap ape)

Walaucamane pun kite tak suke sesuatu perkare tersebut, kite patut menerimanye dan bersyukur atas ape yang kite dapat hari ni. Walaupun aku tak tahu ade kene mengene ke tak, tapi aku peduli ape! haha. Kalau kite rase malang sangat hari tu, kite mesti ingat satu bende je, ade orang lebih malang dari kite. Tu je, easy bukan. Haha.

Contohnye lah, mase kite tgh tengok wayang, tibe-tibe kite diganggu dengan perbualan telefon orang disebelah. Kite menyirap dengan die, tapi entah-entah ade orang kol die menyampaikan berite sedih kat die. Mane lah tahu. Kan kesian kat die.

P/s: Think positive je. Semua perkare akan jadi mudah. kan kan?? HAHA.
Beriye mamat ni.