CHRONICLES: Update Entri 2. Small Grey Outline Pointer

08 December 2011

Update Entri 2.

Hai sume! Harap anda sihat selalu dan ceria selalu. HAHA. Hari ni tibe-tibe aku ade mood nak update blog yang entah pape ni kan. So, merepek je lah update kali ni. hehe. Entri kali ni nak cite mase dulu-dulu, tapi ade kene mengene jugak masa ni. haha. Ceritenye berbunyi begini...

sumber: google image


Mase dulu-dulu kan, aku ade minat kat sorang budak ni taw. Aku suke die dah lame dah. Aku simpan je dalam hati. cool je kan. haha. (konon-konon malu). Tapi malang sekali tak boleh. Aku kene reject. Kitorang jadi kawan je. Budak tu buat keputusan yang tepat sebab tu time sekolah lagi. still budak-budak. Tak matang lagi. haha (sekarang aku dah cool dan macho taw).

Nak dipendekkan cite kan, aku simpan je dalam hati aku punye feeling ni. Tanak lah jiwang-jiwang ni, tak stylo lah. haha. Sampai sekarang aku simpan. Okey tapi sekarang ni aku nak cube sedaye upaye nak amek hati die balek slow-slow. hehe. tapi aku tanak lah tunjuk aku desperate sangat. hiks. Nanti lah bile aku dah setelkan prob aku, dah ready betol-betol baru aku start. Skung ni tak boleh. huhu. Kalau lah die taw repekan aku ni. HABESLAH! haha.

*p/s:abaikan gamba dgn lagu. geli aku. haha!