CHRONICLES: Update Entri. Small Grey Outline Pointer

29 November 2011

Update Entri.

Kepada pembaca yang membaca ni lah " i just want to say helo?!" er. Agak lame aku tak update blog ni disebabkan busy yang memanjang. Sebenarnye takde lah busy sangat, cume malas je nak update. So, entah tibe-tibe aku nak tulis entri baru. Entri kali ni xde ape sangat pun. kalau xnak bace pun tape.

Aku nak cakap something lah kan, kalau korang jumpe abang botak hensem pakai snowcap disertakan sekali dengan spek bingkai hitam, itulah aku. "merepek sial" haha. Tak semestinye kalau korang jumpe tu aku. Entah-entah Ven Diesel yang hensem ke kan. die botak!. HAHA

HEHE hensem bukan?
sumber : Google.

Tapi aku peduli ape. Siape nak jadi macam die. Ni lah jelah kot entri kali ni. Aku nak men game puas-puas. Sementare boleh maen game ni. maen puas-puas sampai gile. HAHA.